måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag

denna vecka kommer att vara i ett tufft tempo... skönt!
måndag baka tårtbottnar ute lek med småkillarna boxning på kvällen
tisdag redovisning med stora i skolan baka tårtbottnar handla till mousser (hallon passionsfrukt)baka cupcakes
onsdag utflykt med småkillarna matsäck ska med... skolfestival på kvällen
torsdag pannkaksdagen fixa tipspromenaden klart ridning på kvällen
fredag göra mousser till tårtorna fylla täcka tårtorna
lördag simträning med stora- leverera tårtorna dekorera bygga upp den
söndag hopptävling med stora tösen dop på andra sidan stan körtid ca 1 tim  baka mera cupcakes för nästa veckas tipspromenad sen var det vist morsdag också :-)

kanske inte ser så mycket ut för världen men då ska ju tvätten jagas och maten fixas också...

Det blir nog toppen bra!

sen var det ju det här med skolan, himla trist att det ska behöva bli en höna av en fjäder... helt klart är ju att det sk protokollet skrevs när hon var arg och det kan jag tycka är riktigt oproffsigt.

Hon ska ju ändå vara en vuxen förebild ganska många timmar om dagen för mitt barn!
trist är nog det enda jag kommer på nu, känns lite över för min del tänker inte lägga mer energi på det iaf.

helgen har varit ganska lugn och skön stortösen hade en kompis som sov över fre-lör de är ju så stora så de skötter sig mest själva, de var på simträning sen bakade de en tårta och använde de mousser som blev kvar efter provsmakningen som jag hade på lör fm...
sen åkte de till klasskamraten och sov där lör-sön
söndag fick min underbara sambo den briljanta ideen att vi skulle ta en promenad. Jag var inte riktigt på eftersom det regnat hela natten och större delen av fm och att det dessutom fortfarande hängde regn i luften...
Nåväl! Vi tog iaf en promenad vi två små killarna och farfar...

kom så långt som möjligt kändes det hemifrån när himlen bestämde sig för att öppna sig och dränka oss med vatten
Kommer inte ihåg när jag blev såååå blött sist ute i regnet :-)
Jag var blött ända in på kroppen!
Man klär barnen bra iaf det är väl iaf ngt! De var torra och varma och det är väl iaf huvudsaken!

nä om man skulle gå ut och starta trimmern med småkillarna?
eller hänga tvätten
eller bara njuta av solen :-)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0