tystnad

har de varit här.. inte haft tid att sitta och skriva ngt på ett tag.
mycket med barnen läkarbesök bad dans ridning med mera
alltid ngt som håller en igång och så har vi kotten som är natt stökig igen
fast läkarna tror att det kommer att bli bättre efter operationen att han kommer att sova bättre och att pratet kommer att bli tydligare.

sen har jag haft mina funderingar såklart oxå...

i morron ska jag dock på en ansiktsbehandling inne i stan... 70 min bara för mig själv ska bli såååå skönt och lyxigt...
ackoppling på hög nivå NICE!!!
just nu är B här med sina kids en stund... fullt röj med andra ord.. fast då sover de bra förhoppningsvis sedan
gärna hela natten med, skulle ju inte vara helt fel
mitt fokus ligger framåt just nu att det blir bättre med tiden att sömnen blir bätre tids nog

på fredag bär det av till Hällefors för att gå på klassåterträff... sjukt längesedan man träffade alla.
åh så blir det uppvärmning innan hos goa kusin vitamin hon som är född 78 och som ibland tvivlar på sig själv fast hon är underbar som vän som mamma som brutta som fru ja ibland är det svårt att se skogen för alla träd men hon är underbar iaf.
skönt att hon finns där även om man inte alltid hörs av och så... så vet man iaf att hon finns och det är mycket värt
iaf för mig.

nä nu ska jag göra the åt B och kaffe åt mig
tack och go natt

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Vad är det för operation? Hoppas inget allvarligt - hör av dig om du vill snacka !



Kram

2009-05-13 @ 09:09:31
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack det värmde. Feel the same for you.

2009-05-13 @ 10:09:31
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0