rabatterna

måste ses över lite...
så jag har grävt och grävt och grävt
så idag fick jag äntligen så en del, morötter och sockerärtor. Inne på förgrodd har jag tomater och paprika.
sååå det börjar likna ngt äntligen.

Igår var jag hos min vän B med den lilla nykläckta söta sessan guuuuud vad sugen man blir på ett till litet paket.
Hur söt och snäll som helst.
Sen var det ju underbart att träffa B igen,alltid lika go!

V bad just mellisen att hämta en ny blöja till minimojjen.. mellisen svarade NÄÄÄ!!! V sa då att du får en peng om du hämtar en blöja... mellisen är ju inte dum han inte så då kunde han minsann hämta en blöja...
V hade dock lagt fram alla mynt i handen som mellisen kvickt tog.. sen vägrade han att lämna tillbaka slantarna till V
he he så kul V försökte att få mellisen att köpa spadar och allt möjligt av honom ... men inte då det var hans pengar allihopa! *fniss*

i morgon blir det tidig uppgång först ska vi fixa stenar till min rabatt sen ska jag hjälpa H med att dra släpp så kommer svärfar på kvällen och vi äter då lite grillat till middag. Ska bli trevligt!

plus att tösen kommer hem från pappsen i morgon då familjen kan kännas hel igen.
Vi satt och pratade om det tidigare hon är ju så sällan hos sin pappa så när hon väl är där så
blir det så tyst och märkbart tomt utan henne. Man märker tydligt att familjen inte känns riktigt hel..
mellisen frågar efter henne hela tiden, undrar när titte ska komma hem.

nä nu ska vi nog gå en kvälls repa innan det är dags att lägga mellisen :-)
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0