operation

ska bar förtydliga att det gäller mellisen och att det inte är ngt allvarligt
handlar om halsmandlar och polyp
läkarna tror att det kommer att påverka hans sömn och hans tal
han snarkar som en jag vet inte vad och han vaknar ständigt på nätterna
att han vaknar tror de beror på att han får som en kvävnings känsla pga halsmandlarnas storlek

förklaringen till att han vill upp och vara upprätt och ventilera sig/andas

orolig klart man är det...
stressad japp...

fast jag vet att det bara är ett rutin ingrepp att det inte tar så lång stund
att det kommer att kännas för honom efteråt...
vet oxå att det blir bra för honom

sen är det ju naturligt att man blir sån som förälder.. det hör ju liksom till jobbet


tjo

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

pjuh ... skönt, blev ju smått orolig där - har ju inte direkt haft någon superkontakt du och jag senaste veckorna så jag blev lite orolig ...Klart du reagerar och det FÅR du göra - ingen som kan säga något om det!

massor av kramar

2009-05-14 @ 12:51:47
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0