Måndag

igen... känns som ständig söndag för mig!
Skönt är det iaf att vara hemma med barnen JA man är slut mellan varven men det hör ju till.
Just nu har jag dock gott om energi
Fick en del buskar och blommor av mina vänner  Fam B i Hällefors så dessa planterade jag genast ner igår när jag kom hem... blev sån fin inramning av tomten så tack A och M
Idag tänkte jag stöd vattna lite men då kom regnet som en skänk från ovan... nice

inte lika nice när jag skulle med tösen till sjukan för astma fystest dock och regnet föll.. vi hade ju tänkt oss en promenad.
fick ta bilen den fjutt sträkan ist men ja ja...
Tösen gjorde dock väldigt bra ifrån sig idag hon var super duktig fasten det var jobbigt.

jag vet redan resultatet av testet man lär sig ju med tiden hur de graderar skalan för vad som är och inte är ngn form av astma...
fast den riktiga rapporten får vi den 26 hos läkaren samt även resultatet från blodprovet

nåväl nu ska kotten isäng lite saga och mys...
tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0