kompis

med bilen igen!
V hade med nytt batteri till brum
så nu hoppas jag att det bara var det som brum surade över
att hon spinner som en katta i morron igen

varit på vernisage på tösens fritids ikväll och fick då köpa mig ett gäng alster att sätta upp :-)

förra året vart det en diddelhäst att hänga upp efter vernisagen
i år är det Mirro.... Sigrid Hjärten ...
det hade även en liten föreläsning om de olika konstnärerna.
Kul tyckte jag.
som på alla vernisager så serverades snacks i detta fall morot och gurkstavar med dipp
mineralvatten naturell samt citron.

himla trevligt var det iaf.

sen var det bara att jaga hem igen för lite fika med Hyenan  och så V´s polare....
läxa smörja och nu natta igen efter DH



håller tummarna för brum nu :-)
startar hon fint så ska jag belöna brum med en tvätt tror jag bestämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0