klassåterträff

om man har lite tur så kommer vi att få läsa breven som vi skrev till oss själva..
skumt och lite kul ska det iaf bli, har ringt och sagt till om laktos fritt och minus kött men gärna kyckling eller fisk eftersom det stod grill buffe....
få se om det kommer nga bilder efter helgen..
undrar oxå hur jag ska göra med amningen under partajandet
jag får nog pumpa ha en liten hand jagare i väskan he he
ser det framför mig...

nåväl kul ska det bli iaf!


tjejerna har kommit hem från skolan de är ombytta och leker med mini mojjen för fullt, han skrattar så han nästan kicknar
och jag får blogga lite hur nice som helst!
snar blir det pannkaka
sen blir det stallet och efter det blir det festival som sagt, med Tony Irving som domare när de olika bidragen uppträder
ska bli kul det med! det kommer vara sång och dans uppträdanden fiskedamm loppis försäljning av ansiktsbeh osv...

ska kolla om V rullar förbi med mellisen och fiskar lite i dammen

nä nu nytta bums!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0