hemåt

igen efter klassträffen.. vet inte om jag tycker att herrgården levererade vad man betalat för. Tyckte att den så kallade buffen lös med sin frånvaro.
sen tyckte jag att folk betede sig riktigt illa... inte alla fanns ju guldkorn där med, men en del undrar man ju vad de fick för uppfostran... eller handlar det verkligen om att roffa åt sig så mycket man kan så snabbt man kan eller vad ere frågan om egentligen.
Tack och lov fanns ju guldkornen so,m man blev riktigt glad över att se.

sen fick vi ju läsa våra brev till oss själva som vi skrev när vi var runt tio år, lite kul att kolla stavning och hur man formulerade texten på den tiden och vad man tyckte var intressant att få leva med till framtiden... som om jag skulle glömma vilket stjärntecken jag är he he för det hade jag tydligt deklarerat i det brevet :-)

Tack Å för en trevlig förkväll hemma hos dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0