ansiktsbehandling

guuud så nice det var..
började med en välkommnande ryggmassage
sen rengörning av ansiktet en ansiktspeeling  kändes som att ansiktet blev dammsuget och att typ halva fejjan följde med i form av gammal död hud.. pirrigt obehagligt men ändå skönt på ngt skumt sätt.
sen blev det ånga och porrtömning med yterligare tvätt
sen var det special mask för ansiktet en som hade porrsamandragande effekt och en som ljusade upp solskadad hud och pigmenteringar.
på det blev det en skön massage avansiktet hals och nacke helt grymt skönt
sist men inte minst ett återfuktande serum till ansiktet plus en dagkräm

allt detta till sköna vågors brus softad belysning och en helt suverän dermatolog

så igår kände jag mig som en helt ny människa 70 min helt ensam inget mamma mamma mamma  eller vad blir det för mat , har du tvättat den där osv... bara jag!
mini mojjen var väl ammad och fick en promenad med N så han hade det bra han med....

just nu har B tagit mini och gått ut och mellis är med pappa på jobbet sen ska de på maskin mässa
och stor C åker komunalt hem och tar med sin kompis S...

sen blir det stallet,för att vidare dra till festivalen på skolan...

tjo flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0