yeeehooo

äntligen... så är det öppet mellan vardagsrummet köket. blev så fint och bra.
Ville och hans kusin Petter fixade det i söndags.
Petter har börjat riva från sitt hållOch ville från andra hålletsnillen fixar lite..tittut nu är det öppet Gumman säger VillleSkit säger Caspian vad det låter illaByggbasen inspekterarPetter stilar lite med bamse sågen i dammet




Lite bilder från konstruktionen av öppningen... bild på färdigställda resultatet kommer har inte hunnit fota det än men håll till godo med detta så länge.
Det var ju söndagsmiddag här med Olle och det blev den underbara laxen med pesto och potatis mmmm gooooott
Till efterrätt blev det guldnougat pannacota med hyvlad nougat som topping. Petters önskemål och det kan man väl få om man vill. även bild på desserten kommer tids nog så kan man suckta lite :-)

Idag har jag varit i V-T och morsat på hos Jessika i hennes nya fina lya,hon hade gjort supergoda drömmar. inte som när jag gjorde mina kolliknande mardrömmar. De såg ut som riktiga drömmar och smakade därefter, fick en doggybag med mig så jag skulle överleva färden hem. Plus att jag blev inbjuden igen som kakmonster.. tackar man för lär ju bli snart igen med tanke på det trevliga sällskapet och beroendet som kakorna framkallade.

sen hämtade jag chrisan på skolan lite sent kanske men vad gör det om hundra år när allt kommer kring. Hemma väntade lillesyrran med corren, de hade bakat sockerkaka. underbara syrra! Hongjorde corren till stans stoltaste kis när han visade upp sin fina kaka... man blir alldeles varm i hjärtat när man ser honom stolt visa upp sitt verk.

Nä nu är det dax att fortsätta virkningen... om jag ska bli klar ngn gång

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

aha då får man komma över snart och se på det nya "hålet" då oxå .. ler



vad virkar du?

2009-03-17 @ 09:37:47
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0