trevlig helg

igår hade vi lasange middag här i berga
riktigt trevligt som vanligt när man har trevliga gäster.
Jag hade gjort en vegetraisk lasange med qourn färs och en med blandfärs fick även lite köttbulle tips som jag ska testa på övriga familje medlemar, Tack A

Idag ska vi till vallentuna på fika i nya fina köket ska bli riktigt spännande och se hur det blev nu när det är klart.

Corre sover middag och Ville tar en power napp till vasan med Caspian
Chris kom just ned nyduschad ska nog ta en snabbis in där jag med, ska alltså hoppa över jul och midsommar principen :-)   pssst skvallra inte på mig nu!!!


tjo!

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

DU gör den bästa lasangen jag vet - hoppas på att bli inbjuden snart ;) puss

2009-03-02 @ 10:03:15
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0