naglar

fina och jag känner mig lite som en ny människa...
Ville var hemma själv med trion och det gick  ju hur bra som helst bara jag egenligen som inte vågar mig bort från hemmet... fasten jag vet att han grejar det hur bra som helst.
blev så glad när jag ringde hem o han tyckte att det var hel ok o att allt gick super bra.
mitt hjärtegull

corre hade feber när jag kom hem o tungt att andas plutten är alltså sjuk igen... fick puffa honom och en skvättt alvedon gör sussen, han är i säng nu.

här är annars lungt och stilla ville och chris har åkt på kalas typ... och mini sover gott.
lite kul när de skulle iväg.... c sa till v att du måste ju fixa barret he he sen ställde hon sig framför spegeln och fixa sitt hår... sen skulle det lånas mascara och duttas lite och sist men inte minst på med lite läppglans..

fick sov morgon idag oxå hur nice som helst, så i morron är det v som får sova lite till

i morron kommer oxå minis ena fadder på besök han skulle komma runt tio tiden. ska bli kul att träffa honom igen det var ett tag sedan nu.

tycker att valet av faddrar var ett självklart val och ett bra val till mini.. det är två personer som vi båda gillar och uppskattar mycket för den de är. ser just nu fram emot dopet ska bli en trevlig tillställning med massa trevliga människor.
även om alla inte kan komma så kommer det bli bra... blev ju en lite halv tokig helg att ha det på  men vill man ha den kyrkan och den prästen så får man anpassa sig. sen vet vi ju oxå att de som inte kan komma gärna hade varit med om det gått.

för tillfället står vi även utan lokal till dop kaffet men det reder sig nog, trist nog hade kyrkan dubbelbokat sällskaps rummet.. tråkigt men det är sånt som händer.


Tack E för en trevlig dag...

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Nemas H - jag hade trevligt jag oxå .. kram

2009-04-01 @ 15:16:44
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0