mmm..

testar just nu laktos fri kost...
funkar ganska bra på min strulliga mage... över förväntan faktist!

igår känndes det som jag bara flängde runt med små killarna. först skulle mellan till läkaren och kolla öronen fick en at läkare som undrade om det var ok att han kollade självklart sa jag tänkte hur ska han annars lära sig... sen kom den ordinarie läkaren och kollade oxå!
inte värre än öronkatarr med andra ord så ska här bakas in öron i fettvadd det har bästa effekt om man sen vill slippa öron inf och det vill man ju slippa sen vill man ju slippa pencelin. Lite anti  det endast om det verkligen behövs.

sen var jag med mini till nästa läkare som konstaterade att det fortfarande är en envis undergrupp till RS men att han låter bättre nu så på rätt  väg iaf...
med andra ord så får jag kanske sova snart!!!

längtar lite faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0