lite bilder

städskåpet klartstädskåpet klart

 Vårtecken i berga

  mina trötta killar i mammas och pappas säng



Idag har corre varit hos tandläkaren. Han var super duktig visade och räknade tänderna. När han var klar fick han en tandborste och så fick han välja vad han ville ha i hemliga lådan... han valde en glittrig sköldpadda.

Hemma var farmor med mini och stor!
så det var bara jag och corre, han tyckte nog att det  var myssigt att bara gå med mig... verkade så iaf!


ska ta en promenad till berga centrum med barnen chris ska på kalas ikväll så present ska inhandlas... blir säkert en liten fika oxå när vi ändå är där.

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Vet inte om du hänger på FL längre men jag tänker på Chrissan hela tiden när jag läser detta ...



http://www.familjeliv.se/Forum-5-95/m39439172.html

2009-03-13 @ 13:35:50
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0