Hemma

försökte mig på att blogga i mobilen på väg hem men det gick sisådär rubrik gick att skriva men inte själva inlägget... trist!

FB där funkar allt att göra från mobilen så skööönt när man sitter länge i bilen.

Så denna helg har vi varit i Götet och grattat det gick smidigt med barnen både ditt och hem... helt underbara har de varit mellisen har spannat lattabilar lastbilar och stora ösen har suttit med näsan i boken mer eller mindre hela resan mini har väl mest sovit och ätit mellan varven.

mini gjorde entre med att kräka ner Christer... typiskt men som han själv sa... om tjejerna står för inputen står killarna för outputen med andra ord vi matar och de tar det som kommer därefter :-)
så då har jag förevigat den kommentaren som jag dessutom glatt ska dela med mig av..

landade som sagt fredag kväll åt middag och umgicks en stund sen var det dax för kojen, mini sov lite oroligt, två timmar på sin höjd sen var han vaken och åt sov två till och åt igen så höll det sig den natten vid fem var han klar vaken. Kämpade dock till sem med att få han att sova, och där gav jag upp.
Gick upp med honom gjorde kaffe och bara mös med den lilla knorren.
Lördagen tog vi en promenad till villes morbror med familj och fikade, för att sen promenera tillbaka och äta en trevlig lunch med Anneli och Christer.
Jag och mini ttog sedan en powernapp...
när vi vaknade igen så hade gästerna börjat att ströma till. Det var ett trevligt födelsedags firande, av en trevlig person.
God mat trevligt sällskap.
Söndag badade mini i A och C´s handfat nere i badrummet det var som gjort för honom dessutom verkade han trivas där som fisken i vattnet.
packade och gjorde klart det mesta för att sedan åka till Villes mamma på lunch plus att se den nya lyan i götet.

Vart lite förälskad i hennes fondtapet i köket riktigt läcker... sån skulle vara snygg i vårat sovrum!
god lunch och sedan dax för hemfärd...


mellisen är ju underbart duktig för att vara så öiten, han talade om att han var kissnödig och fick vänta ca 1 timme på att få kissa, och han höll sig!!! super duper kille! inte alltid lätt men han kunde minsan. man blir ju lite extra stolt som mamma när de klarar mer och mer..
nä nu  får det räcka för idag för nu vill min lilla mini variant ha lite mat


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0