gurgel

och tjoande hörs från golvet där mini ligger under gymet och leker... hur nöjd som helst!
Han är ett så lättsamt litet barn som är ständigt nöjd känns det som.
Sover bra äter bra bajar och kräkar lite.

sen blir han ju super nöjd med att han lyckas kontrollera sina händer så pass att han kan greppa mumintrollen på gymet. sen skrammlar de ju oxå och det är ju himlans kul...


Idag är mellan hos dagmamman en stund, så tyst här utan min lilla turbo som annars har massor av spring och saker att berätta. Oftast om lastbilar dock!
Han har fått lite nytt på rummet så nu vill han gärna att man följer med upp en stund och leker.... hur myssigt som helst.
Han och jag och legot eller bilarna...

som sagt tvätten dör inte av att vänta lite, när man nu blir bjuden på lek!

ska hämta trollet efter vilan... man längtar ju lite.
Ska nog ta en powernapp med lillkillen nu på fm oxå bara för att man kan!

för sen blir det nog full fart...

återkommer nog senare igen skulle jag tro, om jag blir lite uttråkad eller bara känner för det

morrs

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Nemas H - kollar du bara upp UVlampan o vilken gel du har så fixar vi resten snart ;)

2009-03-04 @ 15:07:20
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0