Fixar frasse...

det är jag trall la laaaa!

Idag fick jag den stråland iden att riva ut den gamla inredningen i städskåpet. sagt och gjort hämtade kofoten igaraget sen rev jag... gick ju strålande.
sen var det då dags att regla upp för nya hyllplan mäta såga och fixa
så nu har jag fyra nya hyllor i städskåpet hela hyllor inga såna halv fjantar som var där innan, so dessutom inte rymde ngt överhuvud taget silket skappade en enorm oreda i städskåpet
plus att man fick ta ut nästan allt för att nå det man ville ha...
men som sagt nya hyllor, hela hyllor organiserat och ordnat så man hittar lätt och inte behöver tömma skåpet bara för att man ska ha ngt!
Jag är super nöjd... märks det eller!

Nu är de flesta inbjudningarna utskickade och mailade, lokal för fikat ordnat prällen fixad! väntar på besked om sång nu bara...  Himla skönt att det mesta praktiska är klart nu iaf.

I går var vi på 2 mån koll på bvc, allt ok med lillkillen läkaren konstaterade att han är ovanligt stark för sin ålder samt tidig med sina framsteg.
killen vänder på sig redan och griper tag i saker... hela jag skriker hejda dig bebisen min var liiiiiten ett tag till ha inte brottom att bli stor.
Vill hinna att bebis myssa så mycket som möjligt juuu

caspians match vikt ligger förnärvarande på   5625g och längden är 56,5cm  så han växer fasten jag vill bromsa tiden lite.... min lilla bebis.

mellisen har varit hemma idag vilken toppen kille säger jag bara, han är snäll och hjälpsam min mellan kille, gud vad jag älskar den lilla knorren.


just nu funderar jag på vad mitt nästa projekt ska bli... finns det ngt annat jag kan bygga om eller riva???

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

vi har fått inbjudan och datumet är markerat i kalendern, vi missade ju Kottens så nu tänkte vi ta igen det på Caspian!



Du kan få göra om vårat förråd =) om du vill ha ett projekt menar jag ;)



puss påre

2009-03-13 @ 10:14:46
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0