crosstrainer=sövning

lilleman sommnade som en stock när jag stod och trappade hade honom i min blåa fina bärsjal... där sov han gott bara att knytta av sig och lägga ned honom i vagnen där han fortfarande sover.
så en stund vid datorn och så en dusch

sen blir det lite tvätt och städ...
powernapp har blivit standard numera känns det som... men det är riktigt skönt!
lite lunch
sen är det nog bara att slappa eller ta en promenad
corren ska ju inte hämtas förren vid tre dagmamman ville låna honom lite. Min stora gulliga kille!

gör pannkisar till familjen idag
torsdags mat som vanligt!

sen hämtar jag c i stallet vid halv sju-sju tiden.

V blir hemma med små busarna skulle jag tro... han ska ju jobba natt sen är han ledig på fredag hoppas han sover fram tills strax innan vi ska åka till Göteborg, så han är lite utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0