bullar

bakade lillesyran med corre igår. Han hade sitt lilla förkläde på sig och åt väl mer deg än han bakade ut :-)
fast då är det väl som det ska.

sen flyttade vi in mat bordet till vardagsrummet och lekhörnan till köket, det blev faktiskt rikttigt bra! Är super nöjd med det resultatet oxå.

Caspian sitter nu själv i sin stol vid bordet och är nöjd med att sitta med och se vad vi gör när vi äter och så. Idag blir det Täbban med syrran och sen dropin fika på chrisans skola, för att sen åka hem och göra fiskgratäng som står på vår matsedel idag.

Nä nu ska jag hitta på något annat att flytta runt eller bygga om :-)


stackars ville undrar vart han kommit var dag han kommer hem he he eller nja inte full så illa är det men han undrar ju lite..

kan tala om att min poncho nästan är klar nu bara lite till :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad, kolla min blogg.

2009-03-24 @ 19:46:18
Postat av: Åsa

Du har blivit utmanad, kolla min blogg.

2009-03-24 @ 19:47:21
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0