uppdatering

just nu räcker inte min tid till att sitta vid datorn så jag kommer att poppa in lite nu och då ist..

hur som det blev ingen operation för kotten i maj hade liksom förberett och ställt in oss på det. sen så fick vi inte tag på ngn ansvarig på täby närsjukhus som skulle uföra ingreppet heller. Så när jag ändå var i täbban förra veckan så stompade jag in där och krävde att få prata med ngn.. fick prata med en ÖNH ssk som sa att de inte gör nga operationer på barn under tre år och att en op skulle det inte bli tal om förens tidigast okt-nov...
just då kände jag bara uppgivenhet!
varför informerades vi inte om treårs grejen från början... sen kändes det dessutom väldigt larvigt handlade ju bara om max en månad tills han blir tre år... Här i berga säger de att de inte hört ngt om ngn treårs regel!!!!
så de har skickat ytterligare en remiss...
en op skulle innebära sömn hela nätter lättre andning inget snarkande färre eller inga halsinfekttioner att talet kommer ännu mera....... att förkylningsastman ger med sig mer eller mindre helt!
så förhoppningarna var ju stora främst för kottens skull att han skulle få det lite lättare.

Chris astma utredning och allergi/djur är klar.. det enda som var är forfarande hennes eksem och röda frukter bär och liknande.

Minimojjmannen fortsätter att växa.... just nu 7.1 kg 64 cm börjar bli en stor kille. Han äter gröt med god aptit... och gärna det vi andra har på talleriken

jag har hittat en till hobby att pyssla med... Tårtor så kul sen är det ju ingen nackdel att det är mummsigt oxå!
och så har jag kappat håret lite...
ja bilder kommer så klart...


det var lite tårtor...


glömde ju Chris var med på hopptävling den sista maj oxå gick riktigt bra... stod där och var grymt stolt

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snygg frilla.

2009-06-09 @ 07:55:43
URL: http://anfos.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Men så fiiiin du är :) oo vad synd att vi missa Chrissans första hopptävling, hade varit roligt att få vara me o "hejja" på henne.



Du e bra duktig på det mesta du tar för dig att göra - superfina tårtor ... synd att jag inte är hemma när jag fyller annars hade jag beställt en tårta av dig puss

2009-06-09 @ 09:09:27
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Torbjörn Svanteson

halloj! Hoppas det gick bra för Chris på hoppningen.



Grymma tårtor

2009-06-11 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0