ja just ja..

glömde berätta vad den lilla filuren corre bus gjorde mer igår...
inte nog med skyltdockan... han var ju som sagt till läkaren oxå som frågade honom hur det var med honom!
han visade sitt plåster på armen och sa aj aj sen drog han ner braxorna och visade at han hade aj aj där med... han hade satt ett plåster på sina kallingar.... Ja vad säger man!!!

senare hemma så ställde jag in ett paket trosskydd på toaletten tänkte inte mer på det....
vi åt mellis sen skulle corre in och tvätta händerna, men blev borta ganska länge... och tyst blev det dessutom.
så jag tassade bort och kikade in, fniss fniss där står han och grejar med trossskydd och ska lägga i sina kallingar några låg på sidan om med klister remsan fast i golvet så han har försökt en stund... såg man tydligt!
nåväl, vad gör man! han fick ha det där han var så stolt över att han fått ditt det... tänkte för mig själv att nu är det banne mig dax att få gå på toa själv!
utan småtroll!!!!

nu ska jag spanna in high chaparal och familje kryssningar
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0