vilken dag...

mmm... igår!
gick upp med barnen åt frukost lämnade corre hos dagmamman sen åkte jag med chris till skolan... vid skolan träffade jag hyenan så vi tog en busing... tog mini c med mig såklart så V fick sova lite.
nåväl på väg hem ringer dagmamman då har corren kräkits massor ringer hem till V som får gå ut och hämta honom.
kommer hem och corren somnar nästan direkt helt slut men glad iaf.
tänker att om han sover så kan ju jag oxå passa på att vila en stund tar med mig mini upp och lägger mig... men mini vill ju inte alls vila... knorrar och stökar!
efter en stund kommer V upp och säger jag tar honom så du får vila lite, du behöver det.... hinner ligga ca 15 min sen ringer det från Chris skola då har hon hoppat runt på skolgården och gjort illa foten... så det är bara att klä mini och åka till C.
sen blev det ks och barn lätt akuten röntgen och hem med kryckor... en stukad fot var resultatet av leken....
väl hemma ex antal timmar senare var det dax för middag...
ingen vila den dagen... stackars mina gullungar!

Idag så är ju min mellis fortfarande glad men det bara rinner ur honom.. plutten! har gjort lite blåbärssoppa till honom ska se om han vill ha lite.. ingen mer spya iaf det är man ju lite glad för.

skulle ha hämtat hem chrisan,tur man har vänner som kan hjälpa en ibland! hyenan kör hem henne tusen tack för det!
kan ju inte sätta corren i bilen som han har det nu.
ja sen är det bara att vänta på att nästa i familjen får det...eller inte helst!

ikväll blir det nog lite tacos till middag. var länge sedan vi åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0