Välkommen Caspian

Den 30 december kom han iaf lille Caspian.. en underbar liten skapelse 48.5 cm 0ch 3255g 00.54 på natten...
alldeles lagom med sötnos var det.
Den lilla grabben hadde inte brottom den längsta förlossningen för mig. 10 timmar tog det...
allt är med på film, det mest magiska är att jag tog emot Caspian med mina egna händer och att Ville hela tiden fanns där.

Kan berätta att Helena filmade och fotade.
Ett minne för livet att ha kvar.
På hemma plan fanns underbara Anneli Villes syster och hennes man plus farfar, helt underbart bara att slappna av och låta allt ha sin gilla gång.


efteråt åkte vi över till patient hotelet och sov Ville körde hem hyenan till oss där hon hade sin bil han gick in en sväng.
då vaknade corre så han kissade honom en sväng, och så vaknade chris som säkert leggat som på nålar och väntat..
så min stora underbara prinsessa följde med in och sov med oss på hotelet.

dagen efter lagom till lunch åkte vi hem... åt lite sen gick jag och la mig och sov ett tag man behöver visst det!

När Caspian var tre dagar  var de så daxs för pku då vägdes han och hadde gått upp till 3360g
8 dagar gammal vägde han 3560g


Och så idag när vi var till Lotta på BVC i Täby hade han blivit hela 50 cm och vägde 3860g
så det går verkligen ingen nöd på den här lille prinsen....
skönt att han går upp så bra i vikt, min lilla heffa klump :-)Tack för idag

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vilken prins!!! Man får ju passa på att äta när det bjuds, vem vet när man får mat nästa gång! ;-)

2009-01-13 @ 21:46:11
Postat av: Åsa

Vilar tryggt i brosans famn, sötisar.

2009-01-13 @ 23:13:52
URL: http://anfos.blogg.se/
Postat av: Bettan m. Fam

sötnosarna då ;-) måste komma och snosa bebis lite nu snart när flickorna blivit helt friska.

Massa pussar till barnen och kramar till er vuxna(vill ju inte att Ville ska få för sig nåt ;-))

2009-01-14 @ 09:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0