Tingeling

Så var det söndag igen helgen bara sussade förbi som i vanlig ordning.  fredagen var vi till socialkontoret och skrev på faderskapet samt delad vårdnad. skönt att ha det gjort. I lördags var jag på jag känner att huset krymper förmycket humör... kändes som en trist tråkig lördag.
Nå väl hyenan kom och kidnappade mig en sväng, det behövdes just då kan jag lova.

Idag har vi varit på Lasse Åberg muset i Bålsta, vi nytjade en bongo present. Ena delen är gamla orginal leksaker ala disney andra halvan är trazan och bananes träkoja plus hemliga Arnes verksta massor av knappar att rycka på :-)

Mellan fanns ett fik så fikade gjorde vi ju såklart. Olle var med tyckte att det var ett trevligt inslag på en söndag

Olle kom även över och lagade söndags middag, Olle´s bror  Anders med sambon Agneta var även med... mini C satt nog mest hos Agneta och myste medans mellan C  genast la beslag på Anders och släppade med honom att skåda på bilar och annat spännande han har i sin lek hörna.

Till middag blev det kyckling ris champinjoner och sallad efterrätt blev hallon/blåbär paj med vaniljglass+ att stora C hade gjort glass drinkar en som hette paradis och en som hette kusinvitamin.

ska strax ta med mig lill trollet upp och lägga mig, ska bara hitta en bok att läsa... har ju läst ut den döende dandyn nu, som för övrigt var en riktigt bra bok gillar författarens skriv sätt.




Kommentarer
Postat av: Torbjörn

mmmm, baniljglass och hallon/blåbärspaj. Smaskig efterrätt

2009-01-26 @ 13:24:40
Postat av: Anneli

Kul att ni gillade julklappen :-)

2009-01-27 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0