mjölk mannen

Härom kvällen så fick jag sova själv en stund, hade inte sovit så bra på nga några nätter med en sjuk corre och en liten fis som bara vill äta hela tiden eller iaf snutta på mammas mat packet!

Så V tog ett gäng mjölk kubar och värmde rigade vagnen sen hade han mini C själv så jag fick sova en stund... underbart skönt! Lovar att jag behövde det.

Sitter nu och funderar på om jag ska boka tid hos frissan och klippa en busig page liknande frisyr... tycker att det är lite knöligt med den här längden på hår när man ammar och lill C kräks på det... ska fundera lite till... har iaf blivit tipsad om en bra frissa här i berga av min vän S..


Igår tog jag en promenad med den lilla vilket slutade i att jag hade läkt igenom massor från mina mat pack he he
så kan det gå... bara hem och byta till torra kläder igen.

Corre är otroligt gullig med sin lillebror han vill pussa och krama hålla och gulla, min härliga mellan prins.
Chris har fullt upp med att gulla med båda sina små kille brorsor nästan så hon inte vet vem av dom hon ska välja mellan varven, Hon har varit helt underbar som vanligt.

Härom dagen undrade hon om hon fick laga maten he he min stora tös minsann. Ville tog fram kycklingpanna som bara är att värma på. Så det gjorde hon! Chris var så nöjd och stolt när hon deklarerade att middagen minsann var färdig och att vi kunde få komma och äta.
Känns som att hon vill vara med och ta hand om oss alla.

Ville gör vad han kan för att Chris ska få lite egen tid... de har varit och åkt skridskor badat och fixat bara de två.. hon behöver det, lite egen tid.
C och jag har varit ut en del själva oxå, vi har gjort tjej grejer som att shopa och fika i centrum :-) det är väl iaf typiskt tjej mys.
Corre läser jag en del med och så får han russin av mig när jag ammar för det gillar han... så han känner sig lite speciel.. för det är ju bara han som får russin :-)


hej svejs sooo long


Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Du får väl höra med Chrissan om hon vill komma över och sova över med lilldottern nån kväll?! Nu är det ju mycket för oss i januari som du vet - men framöver så kanske det skulle gå o lösa .. KRAM till dig du tre barns mamma :-)

2009-01-15 @ 12:56:15
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0