min frissa.... nöjd!

det vart en del på längden... skönt!

 till och med ville tyckte att det blev bra,  han var nog rädd att jag skulle klippa av allt!


hade tänkt att testa yoga idag men kom på att det kan finnas större barn där... och RS viruset är på topp just nu så jag avvaktar lite tar det längre fram....

har klippt corre och chris oxå. båda blev jätte fina!

mitt stora C har det jätte jobbigt just nu med sina eksem hon har kliat sönder sig så illa att det blivit infekterat på sina ställen. tur att man är uska och kan ta hand om hennes sår.... det börjar se bättre ut nu men guuud så hon lider min tös av alla dessa eksem....

mellan C hittade en ny kompis igår V´s farbror A vart otroligt poppis! Kul att se!

mini C sitter hos sin papps och vilar på maten... tänkte gå och kolla hur mycket han gått upp samt längden nästa vecka på den öppna mottagningen.. just nu har han det lite jobbigt med sin snuva, med andra ord sover lite dåligt när det täpper igen, lillplutten!

Det mesta börjar att arta sig med ammning sömn och vakna stunder, han gillar att få bäras runt och se nya saker.. eller att man bara pratar, titar intensivt illbaka och ser riktigt intresserad ut...
Skönt att ha en stund mer eller mindre själv med mini C på fm, lära känna honom och se vad han gillar.
hej svejs så länge

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det blev jätte fint. Kram

2009-01-22 @ 19:53:45
URL: http://anfos.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Det vart ju supersnyggt ... gillar färgerna oxå - fixade du dem där oxå? vart går du?!

2009-01-28 @ 15:53:19
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0