måndag! nä det var ju tisdag...

oj oj oj... man blir lite lätt dagvilsen och disträ av att vara hemma och amma. Trodde idag att det var måndag och öppen mottagning på bvc, så upp och iväg... satt en stund i väntrummet innan jag kom på att skit det är ju tisdag!!! nåväl vi har en bra barnsköterska så det var bara att knacka på och komma in iaf som tur är..
Caspian hade gått upp till 4445g och var 53,5cm och det var ju bra jobbat på två veckor! så nu räcker det med att vi kommer om tre till fyra veckor igen... han äter bra den lilla godingen.

nu ikväll så pumpade jag ur mjölk till Caspian sen tog corre och jag en donken busing... köpte glass och äppeldricka till corre och till mig blev det kaffe... sen gick vi in till deras nybyggda lekhörna på 50 kvm åt glass och lekte... corre ville nämligen åka bil och att det var hans tur... igår blev han jätte lessen när jag tog med chris och caspian på skolans infokväll... så nog var det hans tur idag att åka bil!
gjorde ngt kul när vi ändå var ute och åkte och corre gillade det verkligen... han var super nöjd och tyckte att titte (chris) skulle få bulle.
så när vi var fram och handlade bulle så rablade han upp att bapian (Caspian) pappa titte (Chris) och totten oxå ville ha bulle.. inte mamma :-) bara kaffe!!!
tror ni han känner sin mamma :-)

sen var jag på barnaffären Hej o Hå och fyndade en skip hop skötväska för 250:- svart i färgen riktigt nöjd!


nu ska jag strax gå upp med lillfisen och lägga mig plus kanske orka läsa lite... ska nog krama lite på Ville oxå som gjort matteläxan med Chris och som gav henne mvg i matte idag:-) de är verkligen söta..


tack o hej leverpastej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0