fre-sön

Fredag var det kalas som Chris skulle på, så hämta hem äta byta kläder och till baka till Täby igen... Hem en stund sen var det dax att hämta från kalaset.. Corre ville sååå gärna följa med så jag tog med båda små killarna. Vi tog med Fia oxå Chrisans kompis och körde hem henne till V-Tunna, passade på att ge Ville lite egen tid helt enkelt.
Tog oss en fika hemma hos familjen A när vi ändå var där.

Lördag flött på ganska lungt, Var dock till frissan hade bestämt mig för att klippa av en bit.. och så blev det.
Super nöjd blev jag.. ville hade våndats över klippningen men även han tyckte att det vart riktigt bra.

Idag söndag har jag haft ngn form av energikick... så jag har städat tvättat klippt chris o corre varit och handlat.
hmm när jag var och handlade så rasade en fil ner just som jag kom och skulle ta nga... självklart så gick drn sönder och jag blev full med filmjölk.... ngt kladdit kan jag säga usch och fy.
glömde bort att jag skulle ha musli och ammnings inlägg.... vilken tur att det var söndags middag! Villes pappaq handlade med det jag inte hade i huvudet.... väldigt tacksam för det.
Till middag blev det lax potatis spenat romsås och grönsaker... så himla gott och trevligt...
efterrätten blev annanas och melon och kaffe till oss vuxna.


Corre och jag har målat en bilbana idag som vi satt upp på väggen... där har vi tävlat med varsin racerbil... det gillade han min lilla prins.


lill fisen har somnat vid bröstet mätt och belåten. jag ska nog gå upp och läsa lite i den nybäddade sängen....
natti natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

En bild på hur du ser ut i ny frissan skulle uppskattas. Kram

2009-01-18 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0