magsjukan over and out!

Fy vad jag ogillar magsjukan, sen tycks jag bara få det när jag är höggravid dessutom. med andra ord jag klarade mig denna gång.
Corre och Ville har haft det nu så jag har lekt sprit tant!!
med andra ord jag har spritat och städat överallt  vill inte ha mer magsjuka! ätit vitpepparkorn ca 5 om dagen samt druckit massor av proviva.

faran över med andra ord! tack för det säger jag bara.

Corre är en stor kille som plockar bort och upp sina leksaker han är så duktig den lilla killen. jag känner mig stolt som mamma. Han är ju lite pedant med en del saker.. så han kanske lär sig att hålla rent på rummet :-) önsketänker iaf!

http://picasaweb.google.com/chriscorneliuscaspian/CaspiansAnkomst?feat=directlink


här kan man kolla in bilder på la familja om man vill mitt senaste påhitt.


nä nu kommer jag inte på mer att skriva lite tanketorka tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0