hipp hipp hurra!!!!

Nä jag har inte haft blogg torka bara sjuka barn.
Chris har haft hög feber och i princip bara legat under en filt och snörvlat Corre har haft hosta och varit riktigt snorig lilla Caspian har ngn form av aggresiv undergrupp till RS viruset inte lika allvarligt men gud som han låtit när han andas han är inte riktigt frisk än men bättre. Jag sover ju inte när han varit så dålig, så nu har vi hyrt ett andningslarm  gud sån lättnad det var med det.. för nu har jag sovit riktigt bra.
På morgonen idag blev jag uppvaktad av barnen med frukost på sängen och presenter Ville hade tyvärr redan åkt till jobbet men han var ändå med på ett hörn.
Fick nya frö påsar till min lilla odlíng tomater paprika morötter och ärtor så nu ska här snart för kultiveras inför denna säsong.
fick en korsords tidning och en digital fotoram som jag naturligtvis lekt med på morgonen... måste ju testa!
Vi åt även en jätte smarig tårta som Veronika gjort säger bara choklad..... så god kommer att lägga upp bild senare på min fina goda tårta.
Lägger även in en länk till Veronikas tårt sida om man vill ha en egen :-)

Annars är här lugna gatan
ska väll fixa och greja lite här idag... sånt där man måste göra som tvätt och städ osv...

pssst läger in lite sköna bilder på min trio!

hej svejs så länge





http://www.16floors.se/tarta/


Min Tårta mmmm den är riktigt god..... chris corre och jag smaskade på den i morse!

fick visst in en bild på tårtan på en gång...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha en stor bit av en tårtan.

2009-02-17 @ 21:20:41
Postat av: Torbjörn Svanteson

Vilka bra bilder... Corre ser ut att trivas på grävmaskinen! Sådan far sådan son. :)

2009-02-17 @ 21:42:45
Postat av: eVis eVis

Hoppas du hade en mysig födelsedag - vi har varit sjuka och vill inte smittas ... Trion ser ut att må bra trots att ni oxå varit sjuka. Kramen på er alla

2009-02-19 @ 08:49:42
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0