Hemma

åh så skönt det är att vara hemma.

kul att komma bort lite oxå så klart

Corre hade massor att berätta för Ville när han kom hem plus att han ville följa med pappa till jobbet och åka lastbil.
så fem i morse hörde jag mina killar gå upp mellan var så i gasen och glad över att följa med.
vet inte om man själv hade tyckt att det hade varit så kul att åka maskin hela dagen men men... han är ju super nöjd med det.
Chris och jag har ätit frulle och bara tar det lungt ska skriva och surfa lite sen bvlir det  tvätt av åka bort väskan :-)

Måste bara berätta min lilla syster har ju egen lya nu... och den vill jag lova är superfin. den kan hon vara nöjd med riktigt nice. eldstad och ljus var den riktigt trevlig.
sen skämde hon bort mig med att ta grabbarna på morronen så jag fick sova lite hur gulligt som helst.
Caspian bara älskade henne flörtade och snackade hur mycket som helst. Passade på att myssa med moster helt enkelt.

just nu ligger den lilla killen under babygymet och snackar med grejerna där, verkar ganska nöjd med det oxå fast bäst var det nog att få flörta med moster :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har blivit utmanad, läs min blogg.

2009-02-27 @ 13:25:33
URL: http://anfos.blogg.se/
Postat av: Heidi

Får se om jag har råd att åka till Sthlm och hälsa på er snart. Hugz

2009-03-01 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0