Hemma själv...

Igår var första dagen som V var tillbaka på jobbet sedan 20 dec. Lite ensamt blev det tomt liksom... c var i skolan och mellisen var hos dagmamman så det var bara jag och mini hemma.
Passade på att vila lite med mellisen det behövdes så idag känner jag mig ganska pigg.

Vet bara inte vad som flyggit i corren han är uppe och röjer på nätterna så man inte får sova... han är hur pigg och glad som helst och vill leka. det ger sig nog med tiden hoppas jag iaf :-)

sen har jag fått kontakt med en gammal klasskamrat vilket jag tycker är hur kul som helst...

nä nu ska jag amma igen sen blir det nog en liten vila

ang håret så har jag tonat själv med hasselnötsbrun tror jag den hette
frissan finns här i berga och är grymt bra kan även tala om att det inte kostade mer än 210 spänn inte illa va!!!
rena klipp fyndet

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Du det var verkligen bra pris ... kul att du blev nöjd dessutom. Vad heter salongen?

2009-02-05 @ 11:03:57
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Visst är det kul när man får kontakt med gamla klasskamrater. Jag förstår att det känns tomt, man blir lätt van att ha hjälp när karlarna är hemma så mycket. Hoppas vi ses snart jag vill se mini i verkligheten och snosa lite. Massor av kramar

2009-02-05 @ 12:21:33
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0