egen tid..

Idag tog ville med sig corre till jobbet. redan fem steg de upp och corre var riktigt i farten och på G direkt för han skulle ju tåta latabil åka lastbil :-)
farmor passade caspian så jag fick ta ett bad plus en tur till Å-Berga centrum i jakten på en ammnings BH men det var svårare sagt än gjort... min kup storlek finns inte och är det större kupor ja då är de hur stora som helst runt i ställe. debbel storlekar verkar inte heller finnas i ammnings varianten,,,,,
får kolla change och twilfit i täbban på torsdag.

på söndag eller måndag åker jag till grythyttan och hällefors med barnen.
ska hälsa på min kusin med familj samt mommo. ska även ta en tur till familjen B i skogen.. spanna in deras taklyft:-)

Idag marinerade jag kotletter till resten av familjen friterade pommes egen hemmagjord sen blev det vitchoklad pannacotta till efterrätt det blev riktigt gott och bra..
sen vart det två tvättar igångsatta vek den rena och sorterade upp till respektive rum...
så nu får det vara bra för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0