så trött

på oärliga människor
parasitliknande brudar som tycker att de kan ta de som de vill ha bara för att de känner för det...

sen detta ljugande och allt skit bakom ryggen...  är så less på Silvias lögner som hon slår in till höger och vänster....

undrar vad hon får för kick av att ljuga för folk!
utnyttja Ville i denna situation dessutom är så falskt
men man kanske ska ta henne med en nypa salt!!!!!
tror inte på det förhållandet, det börjar baserat på en lögn och kan knappast bli bättre...
jag hoppas att  P inte hinner bli för sårad bränd och skadada av henne.
Har kommit på henne med den ena lögnen efter den andra, där av mitt avståndstagande plus att hon var som en j-la igel på mig om allt. Hade åsikter om hur jag var som person osv Hur vi skulle få mig smal och fin  bla bla bla
fast vet ni jag duger ju som jag är
de som känner mig vet att jag har hjärtat på rätt plats
finns ingen anledning för mig att ha den typen av människor i mitt liv...

så tråkigt, har inte tillräckligt med ord för det längre!

är riktigt uppriktigt ledsen för alla som kommer bli sårade av henne bara för iaf två står mig väldigt nära...
trist även för barnen.... som tyvärr blir inblandade utan att själva bett om det!


tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0