lilla minimannen

Kommer tro mig bli en riktig lten vilde...
klättrar på allt och fort går det, här har vi fått en kille som inte tänker vara still och fundera på livet :-)
helt underbart att se han fara fram... stökigt men underbart!
Tänk att det går så fort han var ju nyss i magen eller...

hmm igår startade ridningen, de innebar att Ville var hemma med småkillarna...
stckaren var helt slut när jag kom hem... var borta i 2,5 timme.
fast jag vet  vad han mennar... han tyckte iaf att det är helt otroligt vad jag gör på dagarna he he

Idag är corren och grillar med sin dagmamma... det enda han vill göra just nu är att vara hos henne, inte ens åka med till skolan och lämn chris... han har helt klart saknat sina kompisar och sin favvo Annki
killen som annars tar alla chanser han får att åka bil!

nä nu skriker tvätten.... häng upp mig...
tjo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Mosters lilla ängel =)

Hur är det med familjen?

Tjo

2010-01-06 @ 12:02:17
URL: http://hayliemery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0