syster yster

har nu snart varit här i två veckor, hon har hjälpt ill med barnen och förberedelserna ill dopet... Hon har varit till stor hjälp. Mer än hon själv tar kred för och förstår....
Alltt är som vanligt här i Berga igen... Chris är i skolan corren springer runt runt, han ska till sin underbara dagmamma i morgon,han kommer nog gilla det han har tjatat om Annki under sin påskledighet.
Fast det är ganska skönt att han tjatar efter henne och att han gillar att vara där kan ju inte bli mer rätt än så när han ger det betyget!
Caspian är en liten glad fillur men tror att han är gladast när han får kissa ner mig... han ser så oföskämt nöjd och glad ut då.
ler med hela kroppen.Det slår aldrig fel heller varje gång jag tar av blöjan och ska ditt med en ny.. så hinner den knappt av förrens han kissat på mig,och ser så där lycklig ut...
får väl ändå vara ganska glad över att det ändå bara är kiss :-) och inget annat....

nu får jag sluta corre vill leka kurragömma med mig
tjo hej


Tack Heidi för allt och all hjälp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hon är allt guld värd, det är inte alla som har en sån bra syrra.

2009-04-14 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0