solen kom till slut

på våran baksida var det rikigt skönt idag.. solen sken varmt och skönt. Corren lekte hur bra som helst på baksidan jag kunde ha öppet  och låta caspian sova ifred inne och vara ute med corren, han tyckte det var super skönt att vara ute och leka plus att han hade mig med ute en del.
Nu påkvällen har han varit med upp till stallet  där fick han rida en sväng vilket han tyckte var super kul... ill villes fasa :-)
vid stallet träffade vi även maud som hade någo till corren killen bortskämd han fick en verkygs låda med borr såg hammare och massa annat skoj. Maud fick en bamse kram av en glad fis...

åh så undrar man varför han vill följa med till stallet :-)

Imorron kommer Gusen grädd nos med hem efter skolan och ska sova här i helgen. Så på lördag blir det norrtan och lammen och säkert en del hoppa i höskullen
Tror att de kommer att gilla det, vi åker nog efter lunch tänkte att vi skulle grilla lite korv ute på lördag det ska ju vara fint väder i helgen så vi håller tummarna för det iaf.
lasang och våfflor står även på helgens meny, blir nog bra skulle jag tro.

Caspian sover rikigt bra hur soft som helst.. älskar att ha honom nära mig och samsova.
Det lilla livet som ler mot en när man vaknar tänk om man alltid kunde vara så glad när man vaknar och  pigg dessutom
men åhh så härligt det är.

Just nu trots förkylningar och brist på sömn så njuter jag av varje dag med minna underbara barn.

Chris gör framsteg på ridningen och det är ju hur kul som helst. Idag har de hoppat hon tyckte att det var bäde kul och lite skrämande. Hon sa att det känns som att man har fjärilar i magen först när man börjar... sen går det bra.
Hon verkligen älskar stallet och hästarna där.


 en stall bild efter Chrisans önskemål...

tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0