mobiltelefoner

säger jag bara... eller kontant kort... chris använder ju inte sin telefon så flitigt,så idag när hon skulle ha den med så var kortet spärrat om man inte fyllde på kortet ...kan då tala om att det är över ett år sedan jag laddade på pengar på hennes kort senast....................
så det var bara att ladda på kortet så nu är det gilltigt ett år till.
Hon hade pengar kvar på sitt kort det var bara det att hon inte hade använt och ringt på den.

så nu kan jag terra min lilla ös hur mycket som helst på mobilen... ska nog göra det så hon kommer på att använda sin mob
ser det på sätt o vis som en ganska bra grej att hon inte är så fast med mobilen med,,, lite dubbla tankar kring det där.
på ett sätt är det skönt om hon har den med sig och att man kan få tag på henne om det skulle vara nåt... samtidigt som hon fortfarande tillåter sig att vara barn
klyvet de där....

klockan är strax åtta på mörra och kotten sover än... måste väcka honom så han äter lite frulle innan han ska till sin underbara dagmamma...
kommer aldrig ångra att vi bytte från dagis till Annki
kotten har gjort såna enorma framsteg hos henne...framför allt talet/pratet


minimojjen sitter och gör gälla ljud... han har kommit på att man kan låta olika,sen blir han så förvånad när han kommer på ett nytt ljud innan han hajjar att det var han som lätt så... kollar runt lite skeptiskt he he...

nä nu är det daxs att ta upp kotten...

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Var glad så länge det är så det är med mobilen. vi har räknar som heter duga just nu, men dealen är att om de övertrasserar den överenskomna summan så drar vi skillnaden från deras månadspeng! stenhårt Men det finns lösningar på de flesta problemen kan jag säga - Nea har 3000 sms på sitt abbonemang, kostar oss en hundring, men det är det värt!! :)

2009-04-16 @ 08:22:52
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0