hjärtat värker

har tusen tankar just nu...
måste bena upp och bena ur lite
vet inte vart jag ska börja
hur får man sömnen att räcka till just nu vet jag inte
men det är en övergående period i livet
finns så mycket annat att bara myssa och må gott av med barnen
ett leende och man smälter genast

min vän B har varit här idag och mysst lite det var härligt att se henne igen :-)

mellisen har varit hos dagmamman idag... märks att det gjorde honom gott!
mini har bajs dag idag... nu blir det snart 5 bajjan jag byter sedan 6 i morse

V ska på fotboll i kväll liksom han var förra ons sen serva han bilen hos en polare på tors till sent på natten...
fre är det fotboll igen....

mini testade hoppgungan igår kväll han älskade att stå där och studsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0