dagen efter jul...

Idag.. en skön slapp dag som många andra.....
Chris o jag har varit till V-tunna till hennes kompis med familj och fikat en sväng en liten tjej ttur helt enkelt
ganska skönt att göra saker bara med min sessa ibland oxå.

ätit lagom med gottis idag... för på julen får man ju ta av det undre lagret :-)
i morron blir det en tripp till Ikea chris ska kolla om hon hittar ngt skönt att sitta i till sitt rum typ saccosäck eller en ungdomsfotölj. spännande att se vad det kan bli.
själv ska jag titta på en matta till vardagsrummet, vill ha en stor brun under bordet gärna lurvig.... får se om jag hittar någon.

Corre ttittar på julklapps filmen med pappsen och mysser under sina nya bilar sängkläder...


nu kommer jag inte på mer att skriva idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0